PQPI IES Aurora Picornell

dimarts, 31 de maig del 2011

Seguiment pràctiques en empresa

Dimarts 31/05/11
Visita Saddi e Hijos. parlo amb en el Sr. Sepher, el Sr. Miguel i Sebastian, tot va bé.
Visita FONPA, parlo amb en Jhoan, tot va bé.

José E. falta a pràctiques (Xesc Fred i Clima) a causa d'un flegmó.


Dilluns 30/05/11
Visita Saddi e Hijos. parlo amb en el Sr. Sepher, el Sr. Miguel i Sebastian, tot va bé.

José E. falta a pràctiques (Xesc Fred i Clima) a causa d'un flegmó.


Dijous 26/05/11
Visita FONPA. En Jhoan em comenta que li han ofert feina durant l'estiu i que ha sortit amb els companys de feina a muntar en carts.


Dimecres 25/05/11

Visita Puigcercos. Parlo amb en Joan i amb en Javier. En Joan em conta que ha sortit a fer instal·lacions de reg. En Javier comenta que la prova d'accés no el va sortir massa bé, que està content amb les pràctiques i que a en Jhoan, de pràctiques en FONPA, li han ofert feina durant l'estiu.

Dimarts 24/05/11

Visita Vicente Quilis. Parlo amb Pau i amb el Sr. Vicente Quilis. Ambdós estan satisfets amb el desenvolupament de les pràctiques. Pau em comenta que la prova d'accés a grau mitja que va fer ahir li va sortir bé, excepte la part de castellà i que a en Javier no li va sortir bé.

Visita Xesc fred i clima. Em comenta la Srta. Mª José que en José Eugenio ha estat puntual. En José E. em comenta que ña prova d'accés li va sortir bastant bé.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada